August 31, 2013

I can't.

Assalamualaikum.. 

Cinta? Aku dah penat nak dengar perkataan tu. Hati ni rasa sakit sangat. Bila orang sibuk nak tagih cinta dari aku, i was like.. hmm i can't. Perasaan tu susah nak ada balik bila aku dah buang jauh dari hidup aku. Kenapa aku buang? Sbb aku dah penat dikecewakan, aku dah penat disakiti. Orang apa tahu, yang orang tahu nak lukakan je. Sbb apa? Sbb diorang tak pernah ada dalam diri kita. Then, perasaan orang.. Mana lah kita tahu kan. Hmmm tapi bila ada yang ikhlas, seriously rasa serba salah. Aku bukan tak cuba untuk terima. But i can't. Really sorry. Kadang, jiwa rasa kosong hidup rasa sunyi. Tapi.. apa boleh buat perasaan masih mengelubungi diri. Ego, degil.

Hmmmmmm why hah, Ya Allah tolong lah kuatkan jiwa ku. Inshaallah.


Much love Mekk Era

✿ Life must go on' untill the end ✿

Copyright Reserved By EraBee's also Mekk Era. Copy Cat Not Allowed Here. Thanks. Bye.